Üdvözli a CRAFT!

Felhasználói dokumentáció

Ez a kézikönyv a Craft Szerződés nyilvántartó rendszer használatáról szól. A kézikönyv segít megismerni a rendszer sajátosságait és elsajátítani annak használatát.

Általános ismeretek

A szerződés nyilvántartó rendszer elérése egy úgynevezett vékonykliensen keresztül valósul meg, ami azt jelenti, hogy a használatához szükség van egy támogatott (Chrome, Firefox, Edge) böngészőre.

A rendszer a https://szerzodeseim.hu URL-en keresztül érhető el, amely beírható a böngésző címsorába, vagy egyszerűen rá is kattinthat.

Demo

A főoldalról elérhető DEMO gombbal lehetősége van egy úgynevezett demo rendszer elindítására, ami azt jelenti, hogy egy már meglévő próba felhasználó nevében lép be. Így egy előre kialakított partner és szerződés struktúrán keresztül fedezheti fel a rendszer által nyújtott szolgáltatásokat.

Fontos, hogy ebben az esetben nincs joga új adatok felvitelére, csupán a meglévők segítségével tapasztalhatja meg az alkalmazás előnyeit!

Regisztráció

A szolgáltatás által nyújtott funkciók eléréséhez Önnek regisztrálni kell a https://szerzodeseim.hu oldalon. A regisztráció során csupán pár alapinformációt kérünk:

Az adatok megadása után a rendszer egy üdvözlő e-mailt küld Önnek, amiben megtalálhatja a regisztráció véglegesítéséhez szükséges E-mail cím megerősítése gombot. Ezen kattintva a rendszer automatikusan a bejelentkező képernyőre irányítja, ahol a korábban megadott e-mail cím és jelszó párossal léphet be a rendszerbe.

A regisztráció véglegesítésére 2 napja van. Ha csak ezután indítja el az Email cím megerősítése folyamatot, a rendszer egy újabb levelet fog küldeni Önnek.

Bejelentkezés

Bejelentkezéshez nyissa meg az előző részben megadott URL-t a böngészőjében, amely elvezeti Önt a bejelentkezési képernyőre. Kérem a megfelelő mezőkbe írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét majd jelszavát és nyomja meg a Bejelentkezés gombot.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, tervezés látható

Automatikusan generált leírás

Bejelentkezés után láthatja, hogy a program három fő részből áll. Az első a Pénzügy, ahol a szerződések kezelésére, visszakeresésére, felvitelére, lezárására van lehetőség. A második a Dossziék elnevezésű, ahol a különböző típusú partnereket kezelheti, keresheti és amennyiben szükséges, újakat rögzíthet. A harmadik pedig a Beállítások, ahol a cégére és felhasználókra vonatkozó beállításokat végezheti el.

Szerződés keresése

A Pénzügy funkciócsoport szolgál a szerződések kezelésére. A menüpont tovább bomlik Szerződések, Szerződéstár, Általam felügyelt, egy, a felhasználó besorolásától függő, valamint egy Lezárt részre. Ezeket a részeket ebben a rendszerben kosárnak hívjuk. Az egyes kosarak jogosultsághoz kötöttek, így előfordulhat, hogy némely felhasználóknak nem mind áll a rendelkezésére.

Keresésnél figyeljünk arra, hogy minden kosár önálló funkcióval rendelkezik.

A keresés különböző feltételek alapján történhet. Ha tudja a keresett szerződés azonosítóját, akkor használja azt. Ha nem, akkor kereshet az alábbi mezők szerint is. Természetesen használhatja ezek kombinációját is. A további feltételek bekapcsolásával előhívhatóak további szűrők is.

A szerződés részei

Egy szerződésnek különböző úgynevezett adatlapja van.

Tartalom

Az adatlapon találhatóak a Szerződésrészek (szerződés, melléklet, stb.), valamint az Azonosító adatok.

Ha új szerződésrészt szeretnénk hozzáadni, használjuk a Hozzáadás gomb Szerződésrészek funkcióját, vagy egyszerűen a A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírásgombot. Törölni a gombbal lehet.

A már feltöltött szerződésrész letölthető a  gombbal.

Az Azonosító adatok között találjuk a szerződés fontosabb adatait. Ezeket a szerződés rögzítésekor adhatjuk meg, de megfelelő jogosultsággal később is módosíthatóak. Fontos, hogy az Azonosító adatok módosítása a Szerződések és Lezárt kosarakban a megfelelő jogosultság ellenére se lehetséges, ehhez kérem használja a többi kosarat.

Az Azonosító adatok Szerződő felek részénél találjuk a szerződés szereplőit. Itt a partnerre klikkelve a rendszer megmutatja az úgynevezett dossziéját, amelyben a különböző adatait találjuk. Részletesebben a partnerdossziékról később olvashatunk.

Ezeken kívül itt találjuk még a szerződés állapotát is, amely lehet Folyamatban lévő szerződés vagy Lezárt.

Csatolmányok

A Csatolmányok adatlapon olyan dokumentumok (pld. Aláírási címpéldány) tárolására és megtekintésére nyílik lehetőség, amelyek nem kapcsolódnak a szerződés egyes részeihez, mégis fontos szerepet játszanak annak életében.

Új képet a A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírás jelre kattintva adhatunk hozzá, valamint használhatjuk a Hozzáadás gomb File hozzáadás funkcióját is.

A már feltöltött kép letölthető a  gombbal.

Tartalomjegyzék

A Tartalomjegyzék fülön megtekinthetjük a szerződéshez keletkezett és iktatott dokumentumokat, valamint a szerződés kapcsolatait úgy, mint a Csatolt partnereit, esetlegesen Csatolt szerződéseit, amelyek lehetnek akár Utód vagy Előzmény szerződések is.

Új iratot létrehozhatunk az Intézkedés menüpont Iktatás vagy Levél küldése funkciójával, ahol egy úgynevezett iktatás varázsló áll a rendelkezésünkre. Továbbá ugyanerre a célra használható az gomb is.

Az  gombbal új kategóriákat hozhatunk létre, amelybe később besorolhatjuk a már iktatott iratokat, ezáltal létrehozva egy jobban áttekinthető struktúrát.

A kategóriába sorolás a  gombbal, vagy a Csatolás menüpont Irat besorolása funkcióval lehetséges.

Az egyes elemek kártyájára klikkelve akár meg is nézhetjük azokat.

Megjegyzések

A Megjegyzések adatlapon a rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy az adathoz megjegyzéseket fűzzünk, azokat más felhasználók elolvashassák és akár válaszoljanak is rá.

Új megjegyzést a középen lévő A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírás gomb megnyomásával, vagy a Hozzáadás menüpont Megjegyzés funkciójával vihetünk fel. Felvitelkor megadhatjuk annak prioritását is. A megjegyzés sarkában található ikonok pedig a válaszadásra, módosításra és törlésre szolgálnak.

Dokumentum története

A Dokumentum története adatlap arra szolgál, hogy megnézhessük, mikor és ki hozta létre a rendszerben, illetve, mikor és ki módosította a szerződést.

Az itt található bejegyzések automatikusan beleíródnak az adatba, módosításra nincs lehetőség.

Szerződés csatolása

Ha a szerződéshez új partnert vagy egy másik szerződést szeretne csatolni, azt megteheti a Csatolás menüpontban található funkciók egyikével. A Csatolás funkció csak megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók számára érhető el.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, Acélkék látható

Automatikusan generált leírás

Ekkor egy kereső ablak nyílik meg, ahol Előzmény és Utódszerződés csatolása esetében megkereshetjük a csatolni kívánt szerződést, míg az általános Csatolás funkció lehetőséget biztosít szerződés, irat vagy partner csatolására is.

Ha megtaláltuk a keresett elemet, azt megnyitva megjelennek a képernyő alján a Csatolás és Csatolásra kijelölés gombok.

Ha szerződést csatolunk, akkor a Csatolás gomb megnyomására a rendszer végrehajt egy mellérendelő csatolást, amelynek eredményéről visszajelzést ad.

Ezután a Kapcsolatok között ellenőrizheti, a kapcsolat tényleges létrejöttét:

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus látható

Automatikusan generált leírás

A Csatolásra kijelölés gombbal több elemet is felvehetünk egy listára és majd csak a végén egyszerre végezzük el a műveletet.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, Acélkék látható

Automatikusan generált leírás

Szerződéshez kapcsolódó intézkedések

Megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználók létrehozhatnak egy adott szerződésen belül Utódszerződést, módosíthatják a szerződő feleket, valamint le is zárhatják azt. Ezeket a funkciókat az Intézkedés menüponton belül találjuk.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, szám látható

Automatikusan generált leírás

Szerződés létrehozása

Szerződés létrehozására használjuk az úgynevezett szerződés varázslót, amelyet a Pénzügy menüpontra kattintva a bal oldali A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírás gombbal indíthatunk el. A varázsló elérése jogosultsághoz kötött, így nem mindenki számára elérhető.

Ez a varázsló indul abban az esetben is, ha egy szerződést egy másik szerződésből vagy egy partner dossziéból hozunk létre.

A varázslóban az  gombra kattintva megnyílik a súgó, amely segít nekünk a különböző lépésekben.

Azonosító adatok

Első lépésként a szerződés Azonosító adatait kell rögzítenünk. Az azonosító adatok megfelelő kitöltésével biztosíthatja a szerződés könnyű visszakereshetőségét.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Szerződő felek

Következő lépés a szerződő felek megadása. Itt adhatja meg a szerződő feleket, azok szerződés béli szerepét és a kijelölt kapcsolattartókat.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Fájlok

Utolsó lépés a szerződéshez tartozó Fájlok hozzáadása.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, szám látható

Automatikusan generált leírás

Itt adhatja meg a szerződéshez kapcsolódó fájlokat, szerződésrészeket tallózással, vagy az ablakra húzással is hozzáadhat.

A megjelenő ablakban a fájlhoz megadható egy megnevezés és meghatározhatja a jogosultsági besorolását is.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, szám látható

Automatikusan generált leírás

Ha mégsem szeretné hozzáadni a már feltöltött fájlt a szerződéshez, akkor a  gombbal törölheti.

Ha minden szükséges információt és fájlt megadtunk, a Befejezés gomb megnyomásával és a megerősítő kérdésre Igennel válaszolva létrehozzuk az új szerződést a nyílvántartó rendszerben.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, tervezés látható

Automatikusan generált leírás

A művelet eredményéről visszajelzést kapunk.

Ha valamiért sikertelen művelet visszajelzést kapott, kérem értesítse az üzemeltetőket a szerzodeseim@cardinal.hu e-mail címen.

Partnerdosszié keresése

A Dosszié funkciócsoport szolgál a különböző partnerek kezelésére. A rendszer 4 fajta partnert különböztet meg, ezek az Ügyfelek, Beszállítók, Szerződött partnerek, Kapcsolattartók. Típustól függetlenül mindegyik önálló, úgynevezett dossziét kap, amelyet partnerdossziénak nevezünk.

Egy-egy új partner felvitelekor a besorolást vagy besorolásokat magunk választhatjuk ki és jogosultságtól függően akár később is módosíthatjuk.

A szerződésekhez hasonlóan itt is különböző kosarakban és különböző feltételek alapján kereshetjük vissza az egyes partnerdossziékat.

Minden kosárban kereshetünk Azonosító, Megnevezés, Igazolványszám, Irányítószám, Település, Telefonszám és E-mail cím, vagy ezek kombinációja alapján. Az egyes kosár megnevezések a különböző, az előző részben részletezett partner besorolásokat takarják. Ha nem vagyunk benne biztosak, kereshetünk a Partnerdossziék nevezetű kosárban is típustól függetlenül.

A partnerdosszié részei

A szerződéshez haszonlóan egy partnerdosszié is különböző adatlapokból áll. Megnyitás után az Áttekintő adatlap mutatja meg nekünk a partner fontosabb adatait, szerződéseit.

Áttekintő adatlap

Az Azonosító adatok részen találjuk a partner elérhetőségeit, azonosító adatait, kapcsolattartóit. Míg a Kapcsolatok között a szerződéseit.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Az egyes szerződések kártyájára klikkelve akár meg is nézheti azokat.

Megfelelő jogosultságokkal módosíthatjuk a megjelenő információkat.

Módosításhoz használjuk a módosítani kívánt kategória  gombját. Ha pld. a címet szeretnénk megváltoztatni, nyomjuk meg az előző gombot az elérhetőségeknél, majd a címnél található  gombot, amely az adott bejegyzés módosítására szolgál. Megnyomás után a különböző mezőkben elvégezhetjük a módosítást.

A képen képernyőkép, szöveg, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Ha végeztünk, nyomjuk meg a  , majd a Mentés gombot a változtatások érvénybeléptetéséhez.

Egy-egy elemet törölhetünk is a  , majd a Mentés gomb megnyomásával.

Tartalomjegyék

A Tartalomjegyzék fülön megtekinthetjük a partnerhez keletkezett és iktatott dokumentumokat.

Új iratot létrehozhatunk az Intézkedés menüpont Iktatás vagy Levél küldése funkciójával, ahol egy úgynevezett iktatás varázsló áll a rendelkezésünkre. Továbbá ugyanerre a célra használható az gomb is.

Az  gombbal új kategóriákat hozhatunk létre, amelybe később besorolhatjuk a már iktatott iratokat, ezáltal létrehozva egy jobban áttekinthető struktúrát.

A kategóriába sorolás a  gombbal, vagy a Csatolás menüpont Irat besorolása funkcióval lehetséges.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Az egyes elemek kártyájára klikkelve akár meg is nézhetjük azokat.

Megjegyzések

A következő adatlap a Megjegyzések. Célja ugyanaz, mint amit a szerződések résznél megismertünk. Lehetőséget biztosít megjegyzések és válaszok felvitelére, melyeket a többi felhasználó is elolvashat. Új megjegyzést a középen található A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírás, vagy az Új Megjegyzés gombbal adhatunk hozzá.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Saját megjegyzésünk törlésére, módosítására vagy válaszadásra pedig a  gombok szolgálnak.

Dokumentum történet

A partnerdossziéban található utolsó adatlap a Dokumentum történet. Itt megnézhetjük, hogy mikor és ki hozta létre, illetve módosította a dossziét. A bejegyzések itt is automatikusak és nem módosíthatóak.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Partnerek összevonása

A partnerdosszié megtekintésekor az Intézkedés funkcióban egy Összevonás funkciót találunk, amellyel a rendszerben többször szereplő, de valójában ugyanazon partnerek összevonására nyílik lehetőség, így az összes szerződését egy helyen láthatjuk, kezelhetjük. A funkció elérése jogosultsághoz kötött.

A gombot megnyomva egy kereső ablakot kapunk, ahol megkereshetjük az összevonni kívánt partner dossziéját. A megkeresett másik dosszié megnyitása után megjelenik az Összevonás gomb.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, számítógép látható

Automatikusan generált leírás

Megnyomása után a rendszer összevonja a két partnert, melynek eredményéről tájékoztatást is ad.

Fontos, hogy a művelet után abba a partnerbe kerülnek át a szerződések, amelyből az összevonást kezdeményeztük, a másik dosszié pedig lezárásra kerül.

Partnerdosszié létrehozása

A partnerdossziék létrehozása jogosultsághoz kötött, így csak bizonyos felhasználók számára engedélyezett. Új partner rögzítésére az úgynevezett Partner varázsló szolgál, amelyet a Dossziékat megnyitva a A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírás gombot megnyomva ér el.

A varázslóban az  gombra kattintva megnyílik a súgó, amely segít nekünk a különböző lépésekben.

Azonosító adatok

Első lépésként kérem határozza meg a partner típusát.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, szám látható

Automatikusan generált leírás

Elérhetőségek

A következő lépésben adhatja meg a partner elérhetőségeit.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Számítógépes ikon látható

Automatikusan generált leírás

Lehetősége van egy vagy több cím rögzítésére. Az irányítószámot megadva a rendszer kitölti a számhoz tartozó várost és kerületet. Meghatározható a cím típusa is. A szükséges adatok megadása után a felvitel a  gomb megnyomásával történik.

A címhez hasonlóan megadható egy vagy több, a partnerhez tartozó telefonszám is, valamint azok típusa. A felvitel itt is a gomb megnyomásával történik.

Az előzőkhez hasonlóan rögzíthetjük a partner e-mail címét vagy címeit és azok típusát. A felvitel itt is a  gomb megnyomásával történik.

Ha egy adatot tévesen vitt fel és törölni szeretné, ezt megteheti az adat melletti  gombbal.

Ha módosítást szeretne, akkor azt a  gomb megnyomásával teheti meg. A módosítás a  gomb újbóli megnyomásával lép életbe.

Azonosítók

Ha a varázsló első lépésben bepipálta az Azonosítóit is megadom jelölőnégyzetet, az elérhetőségek után rögzítheti a partner azonosítóit.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, Weblap látható

Automatikusan generált leírás

Az érvényes kapcsolóval megadhatja, hogy az éppen rögzítendő adat érvényes-e még, a legördülő listából pedig kiválaszthatja az azonosító típusát pld. adószám, cégbejegyzés stb.

A szükséges adatok megadása után a felvitel a  gomb megnyomásával történik.

Kapcsolattartók

A varázsló utolsó lépése a kapcsolattartók hozzáadása a dossziéhoz.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, szám látható

Automatikusan generált leírás

Ezekből több is lehet és témánkként lehet őket besorolni.

A kapcsolattartó adatait megadhatja itt közvetlenül, vagy kiválaszthatja a már felvitt partnerek közül is. A már felvitt partnerek közötti kereséshez nyomja meg a  gombot.

A kapcsolattartóhoz téma rendelhető. Ez alapján tájékozódhat az ügyintéző, aki valamilyen ügyben szeretné felhívni a partnert, hogy kihez kell fordulnia. A téma szövege szabadon begépelhető.

Az adatok megadása vagy a partner lekeresése után a kapcsolattartót a  gomb megnyomásával rögzítheti.

Ha egy adatot tévesen vitt fel és törölni szeretné, ezt megteheti az adat melletti  gombbal. Ha módosítást szeretne, akkor azt a  gomb megnyomásával teheti meg. A módosítás a  gomb újbóli megnyomásával lép életbe.

A Befejezés gomb megnyomásával létrejön a rendszerben az új partner, melynek azonosítójáról értesítést kapunk. Az azonosítóra klikkelve pedig meg is nézhetjük a dossziéját.

Ha valamiért sikertelen lett volna a művelet, kérem értesítse a rendszer üzemeltetőit a szerzodeseim@cardinal.hu e-mail címen.

Irat iktatása

Az Iktatás varázsló arra szolgál, hogy a rendszerben egy szerződéshez vagy egy dossziéhoz kapcsolódó iratot iktassunk.

Iktatás típusa

A képen szöveg, Betűtípus, képernyőkép látható

Automatikusan generált leírás

A varázslóban az  gombra kattintva megnyílik a súgó, amely segít nekünk a különböző lépésekben.

Az első lépésben kérem határozza meg hol és milyen céllal keletkezett iratot szeretne iktatni!

Irat leírása

A következő lépésben az irat fontosabb adatait adhatjuk meg. A küldemény kategorizálásának legfontosabb lépése a típusának beazonosítása. Ez határozza meg az irat további feldolgozási lépéseit. Ezért kérem ezt a munkafolyamatot nagy odafigyeléssel végezze.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, szám látható

Automatikusan generált leírás

Főszám

A harmadik lépés a főszám meghatározása. Ebben a lépésben határozhatja meg, hogy melyik főszám alá szeretné iktatni az iratot.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, szoftver látható

Automatikusan generált leírás

Egy szerződés vagy dosszié megtekintése során indított iktatás esetén a rendszer automatikusan meghatározza a szerződés főszámát és kitölti a szükséges információkat is. Önnek ebben a lépésben nincs teendője.

Fájlok

A negyedik lépés a fájlok hozzáadása.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, szám látható

Automatikusan generált leírás

Új fájl hozzáadása lehetséges tallózással, valamint a kijelölt területre húzással is.

Ha tévedésből rossz fájlt választott ki, akkor azt a listáról a  gombbal még törölheti.

Feladó és címzett

Az ötödik lépésben adhatjuk meg az irathoz tartozó feladót és címzettet.

A rendszer megpróbálja automatikusan kitölteni a cím adatokat. Amennyiben egy szerződéshez több szerződő fél vagy egy partnerhez több cím tartozik, kérem válassza ki, hogy melyiket szeretné használni.

Ha a felkínált cím valamiért nem megfelelő, lehetősége van kézzel is kitölteni a képernyőn látható mezőket.

Kérem válassza ki azt is, hogy a dokumentum irányától függően melyik fő szervezet és szervezeti egység a címzett vagy feladó. Ha szeretné, megadhatja a felhasználót is.

A képen szöveg, képernyőkép, szoftver, szám látható

Automatikusan generált leírás

Az iktatás sikerességéről visszajelzést kapunk, ahol megtekinthetjük az iktatószámot is, valamint az iktatószámra kattintva az iktatott dokumentum is megnyílik.

Ha valamiért sikertelen lett volna a művelet, kérem értesítse a rendszer üzemeltetőit a szerzodeseim@cardinal.hu e-mail címen.

Egy szerződés vagy dosszié megtekintése során indított iktatás esetén a létrehozott dokumentum bekerül a szerződés vagy a dosszié Tartalomjegyzékébe is.

Cég adatok

Adminisztrátori jogosultásggal rendelkező felhasználó adhatja meg a cég adatait. Erre a baloldali menüben a Beállítások / Cég adatok menüpont kiválasztása után az Áttekintő panelen van lehetősége.

Áttekintő

Itt adhatjuk meg a cég alapvető adatait, osztályait, valamint meghívhatunk új és módosíthatjuk a meglévő kollégákat.

Osztályok – Cége osztályait az  gombbal rögzítheti. Módosítani a  gombbal tudja.

Felhasználók - Mint mindenhol máshol, itt is a lista alatt szereplő A képen szimbólum, kör, embléma látható

Automatikusan generált leírás gomb segítségével vehetünk fel új elemet, azaz hívhatunk meg valakit a rendszerbe. Ehhez meg kell adnunk a meghívandó kolléga adatait:

Az adatok megadása után a rendszer a megadott e-mail címre meghívót küld a kollégájának. Ő a levélben leírt módon, a Csatlakozás gombon kattintva aktiválhatja a felhasználói fiókját. Ekkor kell majd megadnia a későbbi belépések során használandó felhasználói jelszavát.

A felhasználói fiók véglegesítésére 2 napja van. Ha csak ezután indítja el a Csatlakozás folyamatot, a rendszer egy újabb levelet fog küldeni neki.

Felhasználót felfüggeszteni a , a felfüggesztést visszavonni a  gombbal lehet.

Előfizetés

Az előfizetési adatok megtekintéséhez, vagy magához az előfizetéshez válassza a baloldali menüben a Beállítások / Cég adatok menüpontot, majd a cég adatai között az Előfizetés panelt. Előfizetéshez meg kell adnia a számlázási adatait.

Az előfizetés gomb megnyomása után elolvashatja az előfizetési feltételeket, valamint dönthet a próbaidőszak alatt létrehozott Törzsadatok és Szerződések megtartásáról.

Meglévő előfizetés esetén a rendszer tájékoztatja az előfizetése állapotáról és az aktuális szerződésállományáról, továbbá a várható havi díjról és a számlakibocsájtás várható idejéről.

Esedékes számláit kiegynlítheti banki átutalással, Paypal valamint bankkártyás fizetéssel is.

Az előfizetések adatlapon amennyiben vannak akkor megtekinthetőek a korábbi számlák is.

Profilom

Minden felhasználó maga adhatja meg a személyes adatait. Erre a baloldali menüben a Beállítások / Profilom menüpont kiválasztása után az Áttekintő panelen van lehetősége. Az értesítést pedig az Értesítések adatlapon kapcsolhatjuk be.

Áttekintő

A felhasználó által beállítható mezők:

Értesítések

Ezen az adatlapon van lehetősége arra, hogy meghatározza, milyen üzeneteket szeretne kapni a rendszertől. Jelenleg csak a Bejelentkezési értesítő bekapcsolására van lehetőség, amellyel e-mailes értesítést kap a bejelentkezési kísérletekről.

Adatbázis export/import

A rendszer lehetőséget biztosít az adatbázis exportálására illetve importálására is. Ennek a részletes leírását a itt olvashatja.

A rendszer egyéb funkciói

Bejelentkezést követően a képernyő bal alsó sarkában találunk két ikon.

Névjegy

A monogramot tartalmazó ikon megnyomásakor információkat kaphatunk a rendszer verziószámáról, a saját felhasználónkról, valamint találunk egy kilépés.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus látható

Automatikusan generált leírás

Kilépés

A második  ikon a rendszerből való kijelentkezésre szolgál. Megnyomása után meg kell erősítenünk, hogy valóban ki akarunk jelentkezni.

A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, embléma látható

Automatikusan generált leírás